Oi Bangunlah Oi Kindle Ú Oi Bangunlah Epub /


Oi Bangunlah Oi ❄ [EPUB] ✼ Oi Bangunlah Oi By H.M. Tuah Iskandar ➝ – Buyprobolan50.co.uk SUDAH menjadi lumrah manusia mudah sekali alpa dan terleka Tanpa sebarang ingatan mahupun teguran kehidupan akan terus hanyut dibawa arus perubahan dunia yang semakin pantas dan penuh cabaran Natijahn SUDAH menjadi lumrah manusia mudah sekali alpa dan terleka Tanpa sebarang ingatan mahupun teguran kehidupan akan terus hanyut dibawa arus perubahan dunia yang semakin pantas dan penuh cabaran Natijahnya banyak jiwa yang tenat memerlukan perhatian untuk dirawatBuku terbaru Dr HM Tuah Iskandar al Haj Oi Bangunlah Oi merupakan cabaran kepada sesiapa sahaja untuk bangkit berjaga dan bersiap sedia dalam mendepani apa jua keadaan pada hari muka Manusia sememangnya perlu dikejutkan agar ia tersentak dan tidak terus lalai dengan mimpi mimpi indah ciptaan mereka Oi Bangunlah Epub / sendiri Moga moga ramai yang terpanggil segera menoleh membuka mata dan sekali gus memberi respons yang positif dengan hadirnya bingkisan penuh motivasi ini.

  • Paperback
  • 320 pages
  • Oi Bangunlah Oi
  • H.M. Tuah Iskandar
  • Malay
  • 14 June 2015

About the Author: H.M. Tuah Iskandar

Dr HM Tuah Iskandar al Haj atau nama sebenarnya Tuah Fadilah Ithnin anak ke dari sepuluh beradik dilahirkan di Muar Johor pada tahun Ayah beliau seorang yang sangat dihormati semasa hayatnya kerana merupakan seorang yang sangat kaya Para pekedai cina di pekan kelahirannya memanggil beliau ‘taukey’ Sehingga kini setiap kali drtuah pulang ke kampung para pekedai cina masih memanggil.



1 thoughts on “Oi Bangunlah Oi

  1. Shahrul AhLami Shahrul AhLami says:

    Tajuk yang 'catchy' Aku jumpa buku ni di Kedai POPULAR Nilai Negeri Sembilan Waktu tu hati aku tengah tak tenteram sebab final exam dah dekat Aku nak cari buku yg boleh dibaca sewaktu musim exam Mula mula aku ambil buku lain lepas tu aku terjumpa buku ni aku letak semula buku yang mula mula aku ambil tadi Buku Oi Bangunlah Oi masa tu masih berbalut plastik jadinya tak bolehlah aku nak tengok isi kandungannya Selain tajuknya yang catchy harga buku ni pun tak sampai RM10 Jadinya aku pun belilah buku ni Memang tak menyesal aku beli buku ni Penulis menulis kisah kisah yang boleh kita jadikan motivasi Penulis juga mengajak kita menjelajah ke serata dunia tanpa bayaranhahahamemang seronokBuku ni terbit pada tahun 2012 Mengandungi 316 muka surat dan kalau nak tahu lagi jemputlah baca buku niInsya Allah takkan menyesal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *